http://www.sayehsokhan.com/FA/Products/Attributes/AttributePersons/95b708153fb04fc4b872693ea82219c1.jpg

نام: دکتر علی
نام خانوادگی: صاحبی

ایمیل: asahebi@gmail.com
وب سایت: http://alisahebi.com


دکترعلی صاحبی به سال 1343 در گرگان متولد شد. دورة کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تهران گذراند. در سال 1375 در رشتة روان‌شناسی بالینی از دانشگاه نیوساوت‏ ولزِ سیدنی درجه دکتری گرفت و در 1377 به دریافت درجة فوق دکترا در اختلالات وسواس از کلینیک اختلالات اضطرابی دانشگاه سیدنی نایل آمد.

  • دوره‌های رسمی «شناخت‌درمانی» را زیر نظر آلبرت آلیس گذراند و گواهی رسمی «طرح‌واره درمانی» را از جفری یانگ گرفت.
  • مدت هشت سال به عنوان استاد روان‌شناسی بالینی در دانشگاه فردوسی مشهد فعالیت کرد.
  • در سال 2006 به جنبش روان‌شناسی مثبت‌نگر تئوری انتخاب و مؤسسة واقعیت‌درمانی ویلیام گلسر پیوست. اکنون به عنوان مربی ارشد و عضو هیئت علمی مؤسسه فعالیت می‌نماید.
  • در سال 2008 با دریافت مجوز رسمی از دکتر ویلیام گلسر، مرکز آموزش واقعیت‌درمانی ایران را بنیانگذاری کرد.

از ایشان تا کنون چهل جلد کتاب و چهارده cd آموزشی و چندینDVD  صوتی/ تصویری و ِِبیش از 35 مقاله در مجلات علمی و پژوهشی منتشر شده است.

دکتر ویلیام گلسر در سال 1967 برای آموزش ایده‌های خود مؤسسه‌ای را در لس‌آنجلس بنیان گذارد. از آن پس تاکنون تئوری انتخاب و کاربست‌های عملی آن در مشاوره، درمان و مدیریت راهبرانه نیروی انسانی و سازمان‏ها را در کشورهای مختلف آموزش داده است.

مؤسسة آموزش تئوری انتخاب ایران، عهده‌دار آموزش‌های رسمی مؤسسة بین‌المللی ویلیام گلسر است و تئوری انتخاب و کاربست‌های آن در مشاوره، آموزش و پرورش و مدیریت را در سراسر ایران ارائه می‌نماید.
تمام دوره‌های رسمی مؤسسه در ایران برگزار می‌شود و گواهینامة بین‌المللی شرکت در دوره به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.




منبع :انتشارات سایه سخن