برای روز دوشنبه پیش رو باید بلیط رزرو میکردم برخلاف دفعات قبل که از  علی بابا استفاده میکردم امرو به سراغ اپلیکیشن فلایتو رفتم . و از استفاده از این اپلیکیشن لذت بردم . رابط کاربری ساده و گویا ، سرعت بالا در اجرا ، عضویت اسان در اپ و قابلیت استرداد آنلاین وجه بلیط از شاخصه های ویژه این اپلیکیشن هست.

اپلیکیشن فلایتیو با فراهم کردن امکان خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی، خرید بلیط هواپیما را برای کاربران خود تا حد امکان ساده کرده است.

شما با دانلود رایگان این اپلیکیشن و یک سرچ ساده می توانید قیمت بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان را مشاهده کنید و ارزان‌ترین بلیط هواپیما را برای خود انتخاب کنید. پس از آن با وصل شدن به درگاه بانکی و پرداخت آنلاین، بلیط شما به راحتی صادر می شود و می توانید آن را دریافت کنید.

علاوه بر این، اپلیکیشن فلایتیو امکان خرید بلیط چارتر را هم برای شما فراهم کرده است. بلیط چارتر بلیطی است که آژانس‌های هواپیمایی معمولا برای مسیرهای پرتردد می‌فروشند. برای فروش این نوع بلیط، آژانس هواپیمایی تعدادی از صندلی‌های هواپیما را از قبل با قیمتی ارزان، از شرکت‌های هواپیمایی رزرو می‌کند و خودش به صورت مستقیم به مسافران می‌فروشد. این موضوع باعث می شود زمانی که شرکت هواپیمایی بلیط‌هایش به فروش رفته و ظرفیتش تکمیل شده، شما بتوانید بلیط خود را از دیگر سامانه‌های فروش بلیط هواپیما خریداری کنید.

در حال حاضر امکان دانلود رایگان اپلیکیشن فلایتیو فراهم شده و شما می توانید از طریق آن، به راحتی به خرید بلیط هواپیما و خرید و رزرو بلیط هواپیما خارجی بپردازید.