امسال رو تصمیم گرفتم کالاهای ایرانی بخرم . از ،اخوان،الکترواستیل،پارس خزر و ..... چند شرکت ایرانی محصولاتی رو خریدم که دینم رو ادا کرده باشم . ولی مشکلات اینجاست که چرا باید منی که هزینه حمایت از محصولات ایرانی رو میدهم تا سرپا بمونن با اینکه کالای مشابه خارجی به مراتب با کیفیت تر هستن، ولی اونا سعی زیادی در ارتقا کیفیت و خدمات پس از فروش انجام نمی دهند . تا امروز نشده از نمایندگی فروش یک محصول ایرانی راضی بیرون اومده باشم . بنظرم گاهی فراخوان بدهید و به نمایندگان فروش و نصب محصولاتتان نحوه پاسخگویی و رفتار صحیح با مشتری را یاد بدهید. آنها را به کلاسهای روانشناسی ببرید و یاد دهید هر مشتری یک سرمایه گذار می باشد نه نوکر شما .