۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

مدال نقره المپیک برای کمیل قاسمی

 

مدال نقره ای المپیک روی سینه کمیل قاسمی(+جدول)

 

عکس : عصر ایران

۰ نظر
فرشاد ناصری فر

انتشار نسخه 5.4 اپلیکیشن تامین اجتماعی همراه

جهت دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن از مارکت دلخواهتان بر روی یکی از لینکهای زیر کلیک نمایید






       










۰ نظر
فرشاد ناصری فر

انتشار نسخه 5.4 (بزودی)

تمرکز اصلی در این نسخه نسبت به بخش آموزش همکاران سازمان بوده است . سعی شده با استفاده از منابع معتبر؛ سری مقالات حوزه مدیریت و سلامت را جهت ارتقاء دانش در  اختیار همکاران سازمان قرار دهم .

- فنون بیان

- ارگونومی

- مدیریت خشم

- استرس

- مدیریت

- مدیریت بحران

- مدیریت منابع انسانی

- مدیریت زمان

- مدیریت تصمیم گیری


۰ نظر
فرشاد ناصری فر

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدید ذخیره پیش‌نویس‌ها

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدید ذخیره پیش‌نویس‌ها

یک مشکل اصلی اینستاگرام عدم ذخیره پیش‌نویس‌هاست؛ به این معنی که پس از تایپ متن یک پست، در صورت خروج از اپلیکیشن چیزی از آن باقی نخواهد ماند. اکثر کاربران اینستاگرام این مشکل را داشته‌اند به همین دلیل این شبکه اجتماعی پرطرفدار در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به شما این امکان را می‌دهد تا متن‌های خود را به‌صورت پیش‌نویس ذخیره کنید. این قابلیت بانام Save Draft به شما این امکان را می‌دهد تا پستی را برای انتشار درزمانی دیگر، در حافظه اپلیکیشن ذخیره کنید.

اینستاگرام در حال حاضر مشغول آزمایش این قابلیت است به همین دلیل این ویژگی را برای برخی از کاربران خود مهیا کرده. این گروه از کاربران می‌توانند این ویژگی را  در بخش All Photos در پنجره آماده‌سازی پست‌ها مشاهده نمایند.

اینستاگرام در حال حاضر مشغول آزمون‌ و خطای این ویژگی است و با توجه به بازخوردهای کاربران خود قرار است این ویژگی را به‌صورت کامل و بدون مشکل برای تمام کاربران در به‌روزرسانی‌های آینده خود عرضه کند، هرچند هنوز مشخص نیست چه زمانی این قابلیت را به شبکه اجتماعی خود اضافه خواهد کرد.

۰ نظر
فرشاد ناصری فر

مدیریت دانش

مدیریت دانش، رسیدن به اهداف سازمان با استفاده بهینه از دانش و یا توانایی یک سازمان در استفاده از سرمایه معنوی (تجربه و دانش فردی نزد هر فرد) و دانش دسته جمعی به منظور دستیابی به اهداف خود از طریق فرایندی شامل تولید دانش، تسهیم دانش و استفاده از آن به کمک فناوری است.


مدیریت دانش، راز موفقیت سازمان‌ها در قرن 21 است. دانش، مفهومی فراتر از داده و اطلاعات است. دانش به مجموعه اطلاعات، راه کار عملی مرتبط با آن، نتایج به‌کارگیری آن در تصمیمات مختلف، آموزش مرتبط با آن، نگرش افراد در مشاغل و مسئولیت‌های مختلف در ارتباط با آن گفته می‌شود. دانش هر نفر، حتی در موردی خاص، ممکن است با دیگران متفاوت باشد. دانش زیربنای مهارت و تجربه و تخصص هر فرد است.

هر سازمان برای دستیابی به اهداف خود، از مجموعه دانشی استفاده می‌کند که نزد تک‌تک افراد و در ذهن آنها انباشته شده است. در صورت عدم استفاده از این دانش‌ها، می‌توان شکست سازمان یا بالا بودن هزینه‌های ناشی از تکرار برخی فرایندهای تصمیم‌گیری و عدم استفاده مطلوب از سوابق تجربی و تصمیم‌گیری‌ها را انتظار داشت. به همین دلیل، سازمان‌های پیشرو اقدام به جمع‌آوری دانش نهفته نزد پرسنل و گروه‌های کاری می‌کنند که به آن «سرمایه دانش» گفته می‌شود.



منبع : مقاله "   مدیریت دانش چیست؟  "   برگرفته از http://www.modiriran.ir  

۰ نظر
فرشاد ناصری فر

نکاتی مهم جهت مشاهده سوابق بیمه ای

  • کد ملی خود را بدون خط تیره در قسمت مربوطه وارد نمائید
  • شماره بیمه خود را بصورت هشت رقم از سمت چپ (بدون دوصفر اول)، در قسمت مربوطه وارد نمائید.
  • کلمه عبور (عدد صحیح شش رقمی سریال شناسنامه) را در قسمت مربوطه وارد نمائید.
  • اگر حروف انگلیسی بهم ریخته ذیل مشخصات، با احیاء مجدد صفحه تغییر نکرده و ثابت می ماند، بایستی مرورگر خود را تعویض نمایید.
  • برای مشاهده گزارش وضعیت کلیه سوابق خود در صورتی که تعداد صفحات زیاد باشد حتما روی اعدادی که زیر جدول مربوطه نمایان می شود کلیک نمائید تا بتوانید کلیه سالها را ببینید.
  • اگر موارد فوق را درست وارد نموده ولی سوابق خود را نمی توانید مشاهده نمایید، پس از کنترل و تکمیل مجدد موارد خواسته شده گزینه نمی توانم وارد سیستم شوم را انتخاب و جهت دریافت کد رهگیری به صفحه بعد بروید.
  • پس از ٧٢ ساعت کد رهگیری شما بررسی میشود و شما میتوانید مجددا به سایت مراجعه و سابقه خود را مشاهده نمایید.
  • در صورت عدم ورود به سامانه پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده گزینه نمیتوانم وارد شوم را انتخاب و نتیجه کد رهگیری را مشاهده نمایید.
  • در صورت عدم مشاهده صفحه ((سامانه مشاهده سوابق)) حتما اقدامات فایل راهنمای تنظیمات امنیتی را بر روی کامپیوتر خود اعمال نمائید.

منبع : tamin.ir

۱ نظر
فرشاد ناصری فر

معرفی کتاب تئوری انتخاب


«ویلیام گلسر» روان‏پزشک نامدار معاصر با ارائة «تئوری نوین انتخاب» در عرصة علوم رفتاری به «چرایی» و «چگونگی» انجام رفتار افراد پاسخ داده است. تئوری انتخاب توضیح می‏دهد که موجودات زنده چرا و چگونه رفتار می‏کنند. اساس «تئوری انتخاب» بر این اصل استوار است که تمامی انسان‏ها به سبب وجود پنج نیاز ژنتیک: بقا، عشق و احساس تعلق خاطر، قدرت، آزادی و تفریح، برانگیخته می‏شوند. گلسر در این کتاب توضیح می‏دهد که اگر ما رفتارهای مؤثر و مسئولانه‏ای انتخاب کنیم، یعنی یاد بگیریم هم نیازهای خود را به خوبی برآورده کنیم و هم مانع برآوردن نیازهای دیگران نشویم؛ خشنود، کامیاب، شاداب و باطراوت خواهیم بود و همواره زندگی را به دلخواه خودمان به پیش خواهیم برد.

منبع : سایه سخن

۱ نظر
فرشاد ناصری فر

دکتر علی صاحبی


http://www.sayehsokhan.com/FA/Products/Attributes/AttributePersons/95b708153fb04fc4b872693ea82219c1.jpg

نام: دکتر علی
نام خانوادگی: صاحبی

ایمیل: asahebi@gmail.com
وب سایت: http://alisahebi.com


دکترعلی صاحبی به سال 1343 در گرگان متولد شد. دورة کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تهران گذراند. در سال 1375 در رشتة روان‌شناسی بالینی از دانشگاه نیوساوت‏ ولزِ سیدنی درجه دکتری گرفت و در 1377 به دریافت درجة فوق دکترا در اختلالات وسواس از کلینیک اختلالات اضطرابی دانشگاه سیدنی نایل آمد.

  • دوره‌های رسمی «شناخت‌درمانی» را زیر نظر آلبرت آلیس گذراند و گواهی رسمی «طرح‌واره درمانی» را از جفری یانگ گرفت.
  • مدت هشت سال به عنوان استاد روان‌شناسی بالینی در دانشگاه فردوسی مشهد فعالیت کرد.
  • در سال 2006 به جنبش روان‌شناسی مثبت‌نگر تئوری انتخاب و مؤسسة واقعیت‌درمانی ویلیام گلسر پیوست. اکنون به عنوان مربی ارشد و عضو هیئت علمی مؤسسه فعالیت می‌نماید.
  • در سال 2008 با دریافت مجوز رسمی از دکتر ویلیام گلسر، مرکز آموزش واقعیت‌درمانی ایران را بنیانگذاری کرد.

از ایشان تا کنون چهل جلد کتاب و چهارده cd آموزشی و چندینDVD  صوتی/ تصویری و ِِبیش از 35 مقاله در مجلات علمی و پژوهشی منتشر شده است.

دکتر ویلیام گلسر در سال 1967 برای آموزش ایده‌های خود مؤسسه‌ای را در لس‌آنجلس بنیان گذارد. از آن پس تاکنون تئوری انتخاب و کاربست‌های عملی آن در مشاوره، درمان و مدیریت راهبرانه نیروی انسانی و سازمان‏ها را در کشورهای مختلف آموزش داده است.

مؤسسة آموزش تئوری انتخاب ایران، عهده‌دار آموزش‌های رسمی مؤسسة بین‌المللی ویلیام گلسر است و تئوری انتخاب و کاربست‌های آن در مشاوره، آموزش و پرورش و مدیریت را در سراسر ایران ارائه می‌نماید.
تمام دوره‌های رسمی مؤسسه در ایران برگزار می‌شود و گواهینامة بین‌المللی شرکت در دوره به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.




منبع :انتشارات سایه سخن

۰ نظر
فرشاد ناصری فر

انتشار نسخه 5.2 اپلیکیشن تامین اجتماعی همراه

نسخه 5.2 اپلیکیشن انتشار یافت .

تغییرات نسخه:

1- بروزرسانی بخش واحدهای اجرائی

-شرح تفصیلی پاره ای از مواد آئین نامه اجرائی ماده 50 قانون تامین اجتماعی مصوب 1355

-اجرای ماده 40 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقا نظام ملی کشور

-اشتغال بکار مجدد بازنشستگان

-رای شماره 139 هیات عمومی دیوان عدالت اداری

-تقسیط بدهی مستمری بگیران

2- رفع برخی اشکالات جزئی

۰ نظر
فرشاد ناصری فر

انتشار گفتگوی من با هفته نامه تامین اجتماعی در خصوص "اپلیکیشن تامین اجتماعی همراه"

لینک مصاحبه در هفته نامه تامین :  http://weekly.tamin.ir/newspaper/page/863/8/7105/0

فایل مصاحبه بصورت (PDF) : لینک دانلود

۰ نظر
فرشاد ناصری فر