فرشاد ناصری فر

این وبلاگ با هدف انتشار دانش تامین اجتماعی و به اشتراک گذاری علاقه مندی های شخصی در حوزه های مختلف از جمله سازمان تامین اجتماعی ؛ فناوری اطلاعات ، اموزش قوانین ،اخبار و روزنوشت های شخصی ایجاد شده است

فرشاد ناصری فر

این وبلاگ با هدف انتشار دانش تامین اجتماعی و به اشتراک گذاری علاقه مندی های شخصی در حوزه های مختلف از جمله سازمان تامین اجتماعی ؛ فناوری اطلاعات ، اموزش قوانین ،اخبار و روزنوشت های شخصی ایجاد شده است

فرشاد ناصری فر
کارشناس سازمان تامین اجتماعی (از 1391)
واحد نامنویسی و حسابهای انفرادی
شعبه شوش - خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۷ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۱۹
    باتری
۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۵۹

لطفا رعایت کنید

کارمندان هم مثل شما زندگی عادی دارند و ترجیح می دهند بعد از اتمام ساعت کاری وقتشون رو صرف خودشون کنند و از فضای اداره و کار دور باشند . با تماس های وقت و بی وقت برای رسیدن به جواب سوالات تخصصی تان ؛ آسایش رو از اونا سلب نکنید .
بهترین زمان تماس در بازه ۸ ساعت که سرکار حضور دارند می باشد . اگر جواب تلفن شما رو ندادند سوالتون رو در قالب یک متن پیامک کنید. این کار از لحاظ روانی کمک زیادی به کارمند می کنه.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی