فرشاد ناصری فر

این وبلاگ با هدف انتشار دانش تامین اجتماعی و به اشتراک گذاری علاقه مندی های شخصی در حوزه های مختلف از جمله سازمان تامین اجتماعی ؛ فناوری اطلاعات ، اموزش قوانین ،اخبار و روزنوشت های شخصی ایجاد شده است

فرشاد ناصری فر

این وبلاگ با هدف انتشار دانش تامین اجتماعی و به اشتراک گذاری علاقه مندی های شخصی در حوزه های مختلف از جمله سازمان تامین اجتماعی ؛ فناوری اطلاعات ، اموزش قوانین ،اخبار و روزنوشت های شخصی ایجاد شده است

فرشاد ناصری فر
کارشناس سازمان تامین اجتماعی (از 1391)
واحد نامنویسی و حسابهای انفرادی
شعبه شوش - خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۷ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۱۹
    باتری
۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۵۷

IVR چیست

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

تلفن‌گویا (انگلیسی: Interactive Voice Response) فناوری است که امکان تعامل کامپیوتر با انسان را از طریق صوت و صفحه‌کلید را ممکن می‌سازد و با توجه به نوع طراحی سیستم تلفن گویا و منوی انتخابی، تماس گیرنده به منوها و یا منابع دیگر هدایت می‌شود. این سیستم با دریافت ورودی از طریق صفحه‌کلید (وارد کردن تون‌های دی‌تی‌ام‌اف) یا صوت (به وسیله الگوریتم‌های بازشناسی گفتار) تعامل با میزبان شبکه (Host) در مقیاس بالا و همواره دسترس‌پذیر را فراهم می‌آورد. همچنین قادر به هدایت کاربر به بخش‌های مختلف از طریق صوت (صداهای پویا یا از قبل ضبط شده) هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی